Ben je niet tevreden over je behandeling? Dat vinden we erg
vervelend. We streven bij Beautifier altijd naar de beste resultaten en
service. We leggen je graag uit wat we voor je kunnen betekenen als je
ontevreden bent over je behandeling.
Artsen in cosmetische klinieken zijn wettelijk verplicht om volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) aangesloten te zijn bij een erkende geschillencommissie en om een onafhankelijke klachtenfunctionaris te hebben. Onze kliniek is daarbij aangesloten via DOKh.
Mochten we er samen niet uitkomen, ben je niet tevreden over de afhandeling of wil je liever meteen rechtstreeks contact met de klachtenfunctionaris, dan kun je de klacht ook indienen bij de (gratis) klachtenfunctionaris van DOKh. Dit kan per e-mail via secretariaat@dokh.nl of telefonisch via 072 – 527 91 00
De klachtenfunctionaris van DOKh zal je begeleiden bij het in onderling overleg oplossen van de klacht.
Meer informatie van DOKh vind je via deze link.
Komen we er dan samen met de klachtenfunctionaris nog niet
uit, kun je van je klacht een geschil maken. De klachtenfunctionaris van
DOKh kan je hierbij helpen. Let op: hier zijn voor jou als klant dan
wel kosten aan verbonden.
Ook onze schoonheidsspecialistes zijn aangesloten bij een externe klachtenfunctionaris, zoals dat volgens de Wkkgz moet. De schoonheidsspecialistes van Beautifier zijn aangesloten bij de klachtenfunctionaris van onze beroepsvereniging, de ANBOS.
Bespreek je klacht altijd eerst met de schoonheidsspecialist die je behandeld heeft. Als je dan nog steeds ontevreden bent, kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de ANBOS. Meer informatie vind je via deze link.
De onafhankelijke klachtenfunctionaris van de ANBOS staat tussen de partijen. Ze probeert voor de klacht een duurzame oplossing te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is. Ook richt zij zich op herstel van de relatie tussen de klant en de schoonheidsspecialist. Je hoeft als klant niets te betalen voor de hulp van de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris van de ANBOS is bereikbaar per e-mail: klachtenfunctionaris@anbos.nl.
Als de klachtenfunctionaris van de ANBOS niet tot een goede oplossing kan komen, kun je besluiten om je klacht voor te leggen aan de geschillencommissie van de ANBOS. Je vindt meer informatie over deze geschillenprocedure op deze website.
Let op: hier zijn voor jou als klant dan wel kosten aan verbonden.