Klachtenregeling

Een klacht over een behandeling

Je hebt een klacht over je behandeling

Ben je niet tevreden over je behandeling? Dat vinden we erg vervelend. We streven bij Beautifier altijd naar de beste resultaten en service. We leggen je graag uit wat we voor je kunnen betekenen als je ontevreden bent over je behandeling.

Cosmetisch arts

Artsen in cosmetische klinieken zijn wettelijk verplicht om volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) aangesloten te zijn bij een erkende geschillencommissie en om een onafhankelijke klachtenfunctionaris te hebben. Onze kliniek is daarbij aangesloten via DOKh.

Mochten we er samen niet uitkomen, ben je niet tevreden over de afhandeling of wil je liever meteen rechtstreeks contact met de klachtenfunctionaris, dan kun je de klacht ook indienen bij de (gratis) klachtenfunctionaris van DOKh. Dit kan per e-mail via secretariaat@dokh.nl of telefonisch via 072 – 527 91 00

De klachtenfunctionaris van DOKh zal je begeleiden bij het in onderling overleg oplossen van de klacht.

Meer informatie van DOKh vind je via deze link.

Komen we er dan samen met de klachtenfunctionaris nog niet uit, kun je van je klacht een geschil maken. De klachtenfunctionaris van DOKh kan je hierbij helpen. Let op: hier zijn voor jou als klant dan wel kosten aan verbonden.

Schoonheidsspecialiste

Ook onze schoonheidsspecialistes zijn aangesloten bij een externe klachtenfunctionaris, zoals dat volgens de Wkkgz moet. De schoonheidsspecialistes van Beautifier zijn aangesloten bij de klachtenfunctionaris van onze beroepsvereniging, de ANBOS.

Bespreek je klacht altijd eerst met de schoonheidsspecialist die je behandeld heeft. Als je dan nog steeds ontevreden bent, kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de ANBOS. Meer informatie vind je via deze link.

De onafhankelijke klachtenfunctionaris van de ANBOS staat tussen de partijen. Ze probeert voor de klacht een duurzame oplossing te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is. Ook richt zij zich op herstel van de relatie tussen de klant en de schoonheidsspecialist. Je hoeft als klant niets te betalen voor de hulp van de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris van de ANBOS is bereikbaar per e-mail: klachtenfunctionaris@anbos.nl.

Als de klachtenfunctionaris van de ANBOS niet tot een goede oplossing kan komen, kun je besluiten om je klacht voor te leggen aan de geschillencommissie van de ANBOS. Je vindt meer informatie over deze geschillenprocedure op deze website.

Let op: hier zijn voor jou als klant dan wel kosten aan verbonden.

Huidtherapeut

Onze huidtherapeut is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH). Daarmee zijn wij ook aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici, zoals wettelijk verplicht is volgens de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Ben je niet tevreden over de behandeling door onze huidtherapeut? Dat vinden we vervelend om te horen. We doen er alles aan om kwalitatieve en zorgvuldige huidzorg te bieden, maar het kan natuurlijk gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons gerust weten — we gaan graag met je in gesprek om samen tot een oplossing te komen.

Biedt een gesprek geen oplossing, dan kun je een formulier invullen via deze website van het Klachtenloket Paramedici.

Heb je aanvullende vragen of kom je er zelf niet uit, dan kun je contact opnemen via info@klachtenloketparamedici.nl of telefonisch via 030 310 09 29 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 9.00 tot 12.30 uur).

Via dit klachtenloket kun je terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris die je begeleidt bij het oplossen van de klacht. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je de klacht omzetten in een geschil. De geschillencommissie beoordeelt dan de situatie en doet een bindende uitspraak.

Het inschakelen van de klachtenfunctionaris is kosteloos. Alleen wanneer het tot een geschillenprocedure komt, kunnen er kosten zijn voor jou als cliënt.

Neem je contact op met ons?

Boek direct je afspraak, of stuur ons een bericht voor een vrijblijvend advies.

  • Aangesloten bij NVCG
  • ANBOS & SKIN geregistreerd
  • NVH geregistreerd
5,0 323 Google reviews
Maak een afspraak
Zo gepiept. Je ontvangt een sms ter bevestiging.

Maak gemakkelijk zelf je afspraak. Voor iedere behandeling kun je online een afspraak maken in onze agenda’s. Wel zo makkelijk, wanneer je precies weet wat je wilt. We beginnen iedere afspraak met een intake en een persoonlijk behandelplan.

  • Kies een behandeling & behandelaar
  • Boek een datum & tijd in onze agenda!
Maak een afspraak
Zo gepiept. Je ontvangt een sms ter bevestiging.

"*" geeft vereiste velden aan

Hoe wil je het liefst dat we contact met je opnemen?
Je ontvangt binnen één werkdag een reactie!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Neem contact op