Contact

We beantwoorden je vraag graag!

Bij Beautifier vinden we het belangrijk dat je goed weet wat je mag verwachten en daarom kan je ons alles vragen. Op deze pagina vind je een aantal veelgestelde vragen. Stel je vraag via e-mail, telefoon of WhatsApp of vul het formulier op deze pagina in.

Uitsluitend voor spoedgevallen na een behandeling zijn wij 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer 06-42821732

Adresgegevens

Bergerstraat 2
6226 NA
Maastricht (Zuid-Limburg)

Plan route via Google Maps
Opening­stijden
Maandag
9:30 - 17:30
Dinsdag
9:30 - 17:30
Woensdag
9:30 - 17:30
Donderdag
9:30 - 21:00
Vrijdag
9:30 - 17:30
Zaterdag
9:30 - 17:30
Zondag
Gesloten

Let op: openingstijden kunnen afwijken tijdens feestdagen

Wil je iets vragen?

We horen het graag! Vul het onderstaand formulier volledig in, en we nemen contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Je ontvangt binnen één werkdag een reactie!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De meest voorkomende vragen

Ik heb een medisch spoedgeval na een behandeling

Uitsluitend voor spoedgevallen na een behandeling zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op telefoonnummer 06-42821732.

Let op: stuur bij een spoedgeval geen mail of WhatsApp. Deze lezen we mogelijk later, waardoor het langer duurt voor we je kunnen helpen.

Kan ik ook Whatsappen met Beautifier?

Ja, dat is mogelijk via ons telefoonnummer 043-2003130.

Tussen welke tijden zijn jullie telefonische bereikbaar?

We zijn op maandag t/m zaterdag van 9.00 uur tot 12.30 uur en tussen 13.15 uur en 17.30 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 043-2003130. Op donderdagavond zijn we zelfs tot 21:00 uur bereikbaar. Hierbuiten kun je een voicemail inspreken, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Uitsluitend voor spoedgevallen na een behandeling zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op telefoonnummer 06-42821732.

Op welke manieren kan ik bij Beautifier betalen?

Bij Beautifier is het mogelijk om contant of met PIN te betalen.
Betalen met creditcard is helaas niet mogelijk.

Je betaalt altijd aan het einde van de behandeling. Het is niet mogelijk om op rekening of in termijnen te betalen.

Wanneer kan ik terecht voor een afspraak?

Dat hangt af van de behandeling die je kiest en het seizoen waar we in zitten. Via onze online agenda plan je gemakkelijk zelf je afspraak en zie je direct wanneer er plek is. De online beschikbaarheid is hetzelfde als wanneer je een afspraak maakt via telefoon, e-mail of WhatsApp.

Is het mogelijk om afspraken in de avond te maken?

Op donderdagavond kun je terecht bij onze behandelaren Rik, Linde, Emely en Indy voor alle behandelingen.

In de online agenda plan je gemakkelijk jouw afspraak.

Is een afspraak op zaterdag mogelijk?

Op zaterdag kun je terecht voor injectables door cosmetisch arts Rik en huidverbeterende behandelingen en bodyshaping door Indy en Emely. In de online agenda plan je gemakkelijk jouw afspraak.

Wat zijn de kosten van een intake?

Voor sommige behandelingen is het mogelijk om een intake te plannen. Deze intake is altijd kosteloos en er is geen behandelverplichting na de intake.

Worden er kosten in rekening gebracht om een afspraak te annuleren?

Het annuleren van een afspraak is uiteraard kosteloos, mits dit tijdig (uiterlijk 48 uur voor aanvang van de afspraak) gebeurd. Ben je verhinderd? Verplaats dan tijdig je behandeling. Voor een no-show, annulering of verplaatsing minder dan 48 uur voor de afspraak brengen wij €150 in rekening.